tisdag 15 september 2009

Ska till frissan i da, jippy :)



Är det nån som är intresserad av att köpa ett bord?? Bordet kommer från Bo Concept, kostade 6900, nu 2000kr. Det är i björk med stålben och extra iläggskiva.


Min tappra vackra ros! Doftar helt ljuvligt och vägrar inse att sommaren är över och att det är höst nu! 11 nya knoppar har den!

I da ska ja till frisörn..... ska bli så skönt, har en uschlig utväxt och krånlig lugg.
Men som vanligt när de är höst så längtar ja efter att få färgahåret, är sugen på en ljustbrun. Vi får väl se va bästa frisören/vännen Anso säger om de :) Ibland protesterar hon å tycker att ja ska va ljus (som sist ja va där) å ibland går hon me på mina galenskaper å färgar!

Men först måste ja överleva en halvdag i plugget, marknadsföringslagar...... gäääsp, sjukt nyttigt men svårt att hålla sig vaken :)

3 kommentarer:

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Själv är har jag mörk chokladfärg på håret. Nej, jag har inte choklad i håret! Jag har bara den färgen :D

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Så då får jag ju byta min bild här också....

Anonym sa...

bildbevis på nya hårfärgen...