fredag 18 september 2009

nobody puts baby in a corner

Ja säger bara en sak: nobody puts baby in a corner.......
Behöver ja säga mer.... eller förstår ni va ja gjort i kväll??!!
Tack snälla SVT för att ni visade Dirty dancing, ni räddade min ensamma kväll!!
Ja har suckat högt, av avundsjuka, ja vill också, ja vill också bli förförd av Patrick Swayze :)
När filmen kom 1987 va ja 11 år (som Kajsa är nu... eller dan innan julafton) jag såg den 11 gånger på bio!! I da såg jag den med andra ögon, de kändes konstigt, man tror att folk man beundrat/beundrar å varit lite små förälskade i är odödliga, men tydligen är dom inte de!!
De har varit en konstig sommar, först Michael Jakson å sen Patrick Swayze!! Fy, får man göra så, ta mina största idoler i från mig så där!!??
Ja hade velat lagt upp en video, men you tube har "spärrat" alla videos från filmen :(

Inga kommentarer: