söndag 13 september 2009

Söndag igen :(

va de söndag igen och helgen är över :(
Det gick alldeles för fort!! Jag känner mig helt slut efter projektarbetet och provet!
I lördags var det dax för match igen, men Kajsa va "petad" denna gången. 3 tjejer måste står över varje match å då Kajsa varit sjuk tyckte Micke att det passade bra att Kajsa va en av de som stod över denna gång. Men de betyder ju inte att jag "slipper" :)
Men ja älskar tjejerna och deras matcher, så mig gör det inget, att ja måste va där alltså. Då mina föräldrar va på landet denna helgen så frågade jag bästa grannarna om dom kunde tänka sig att ta Rasmus under matchen. De gjorde dom utan protest å inte nog me de dom åkte till Andys lekland!!! På Andys kan man bla hoppa stuttsmatta, hoppa i bollhav och åka kana!!
Jag kan lova att de va en lycklig kille som kom hem!
Micke har taktiksnack med tjejerna innan match! Tyvärr förlorade dom matchen med 1-0 :( Men våran målis, Stella, tjejen i svart på bilden va helt sjukt bra!!! De kunda ha blivit hur många mål som helst om hon inte vart så bra som hon va!

I dag har jag varit på bio med min lillesyrra, sjukt kul film, vi garva så vi nästan kissa på oss!! :) Sen gick vi på Pizza Hut och åt så mycke att ja fick sitta med byxorna uppknäppta!!

I morn ska jag ägna mig åt de förudmjukande ringandet och tigga praktikplats! GODE GUD snälla ge mig en PRAKTIKPLATS innan ja hoppar från skurubron!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Vad var det för film???/ Kram Britt