lördag 16 januari 2010

AJ AJ AJ

Har nog sovit konstigt i natt, för min vänstra axel är så stel!
Den har liksom låst sig :( Gör sjukt ont.
Ja kan knappt titta åt vänster å får flytta hela kroppen för att
kunna titta till vänster.

Vi har haft en knasig natt.
Micke har skjutsat mina föräldrar till Arlanda i natt.
Dom skall till Gran Canaria i två veckor! Å ja e så avis!
Ja vakna till i natt kl 02.45 när Micke gick upp,
ja vakna till 04.55 när han kom hem, ja vakna till när Rasmus kom in å la sig i våran säng.
Ja vakna till när Micke gick upp 07.00 för att träna Kajsa i fotboll, ja vakna till 08.00 när han kom in å väckte Rasmus som skulle me på träningen, å så ringde min klocka 08.50.

Just nu sitter jag på jobbet å tycker lite synd om mig själv som har så ont å e så trött, men frågan e, hur trött är inte stackars Micke just nu!!! Har han tur så tar tjejerna Rasmus en stund så han får sova lite.

I kväll blir de egna pommes igen :) Ska vi se om vi kan impa på tjejerna med egna pommes :)

Inga kommentarer: