fredag 15 januari 2010

FREDAG :)






Dom här två knäppgökarna träffa ja på min promenad i går.
Vi prata lite, å ja gick vidare, en slinga runt å när jag kommit runt tillbaka hem träffade ja dom igen, dom gick så långsamt att ja hann i fatt dom..... härlig ålder :)

Kajsa med istapp, tjejernas största intresse just nu, dom samlar istappar....


Å Cornelia som man aldrig får "normal" på bild, men det har ni nog redan märkt.....




Å ja, ja åkte dit på en sådan här i går!!! Jag klippte "pappa" igår, som tack fick jag en semla!
Vi fikade åt semla och kolla antikrundan..... härlig kväll om man är +50 ;)
Men tjejerna å jag överlevde faktiskt.
En sak jag stör mig väldigt mycke på är att ja nu när jag försöker gå ner i vikt äter mer godis en vanligt!! Varför blir de alltid så för mig? Jag blir som besatt å bara måste ha godis på kvällarna. På dagarna går de bra, men kvällarna är går bara inte. Så fort barnen hoppat i säng åker godiset fram!
Mitt kök är inge vidare vacker just nu, jag är inne i en pysselperiod!
Vårat köksbord existerar inte längre.....
I går fyllde Alex 4 år, jag skickade detta kort, hoppas det hann fram!



En söt liten Nellie fyller 12 på måndag å får detta kort i brevlådan då hoppas jag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Va fint! Underbara vinterbilder! Ja, hoppas du skrev rätt adress ;)

Anonym sa...

De är verkligen konstigt de där. När jag bestämmer mig för att dra ner eller sluta med godiset äter jag mycket mer. Kan inte sluta tänka på de och vräker i mig hur mycket som helst. Kram