onsdag 6 januari 2010


Kan en isande kall ledig vinterdag börja bättre!!??
Micke gjorde underbart god varmchoklad med grädda till mig i morse.
Muggen är ny, jag har fått den av Micke i julklapp. Rasmus hade sönder min gamla innan jul.
Å ja blev så gla när en av mina 3 paket från Micke innehöll denna vackra mugg!!


Rasmus har kommit in i nån slags badperiod.... han kanske fryser ;)
Varje dag vill han bada, vi får hälla i en massa olja i vattnet för att hans torra hy inte ska bli endå torrare.


Självklart har vi bilar även i badet..
Tänkte på de när ja tog kortet, att ja nog skall börja ta mer kort på hur "vardagen" ser ut, vilket shampoo/balsam, tandkräm mm mm man använder. Kanske känns kul om 30 år.
Å kolla in lilla ängeln som somnade i mitt knä i soffan i går!
Tänk va barn är vackra när dom sover. Man älskar dom så mycke då att hjärtat gör ont!
Micke hade kill/spelkväll å ja och Rasmus passa på att äta hos bästa grannarna!
Älskar att sitta hos grannarna, kan sitta där hela kvällen å bara snacka blaj.... nått ja e bra på ;)
Vi sommarplanerade lite å ja passa på att elda deras brödkorgduk.... inte me flit, ja e bara lite klumpig..... hmmmm, undra om ja får komma nå mer efter de!?

I dag har jag packat ner julen i köket.... hann bara dit, får ta resten av huset i helgen.
Men dom underbara hyasinterna fick stå kvar! Å va dom doftar underbart.
Hjärtat i fönstret fick vi av Mickes brors tjej Rebecca, finn va! :)

2 kommentarer:

Sanny och Helena sa...

Å vad tjusigt det var på den här bloggen idag :) Jag förstår Rasmus, själv lägger jag mig i badkaret nästan varje dag nu, jag fryyyser! Ska också montera ner julen i helgen. Kram H

Lottis sa...

Karin så länge du inte eldar upp huset är du välkommen, för när du gjort det invaderar vi hos dig ;)