torsdag 21 januari 2010

Nära nu :)

Iiiiiiii, nu är de inte långt kvar tills de e fredag= GODIS!
Men nej, ja tänker inte springa direkt till Ica i morrn å köpa godis, ja skall spara mig tills vi är på båten, ja ska ligga i hytten, äta godis läsa tidning å kolla tv :)
Å veta att ja har sovmorgon å inte kommer bli väckt av en liten kille som vill hålla handen för att somna om :)

Missförstå mig rätt nu, ja älskar mina ungar sjukt mycke å älskar att ha fredagsmys med min familj, men ja älskar också egentid med min man och godis :)

4 kommentarer:

Kajsan sa...

Have fun! :)
Njut, relaxa och ät gott!
Ta hand om varandra ;)
Kram

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig kryssning Karin! Det är du värd! Kram Jenny

Hemmabloggaren sa...

Va?! Ny header igen!! Snygg den med.

Hoppas ni får en mysig helg.

Kajsan sa...

Uppdatering :) Har ni haft det bra? Kram