fredag 8 januari 2010

STOLT

Ååå ja bara måste få "skryta" lite!!
Gissa om ja blev förvånad/stolt i går när ja kolla igenom nya numret av scrappboking mm och hittade detta!! En tjej som blivit inspirerad av lilla mig och scrapliftat mitt LO som va på första sidan för ett år sedan!
Oj va väldans glad ja blev!! KUL KUL

Här under ser ni hennes LO och mitt när de va på omslaget.


Å som ni vet så fryser ja grymt mycket just nu!
Min mamma kom in med va hon tyckte va svaret på mitt problem.....

Men herregud ett par underställstrosor i storlek 48!!! Ja tror jag dööör! Vet inte om jag skall skratta eller gråta! Min mamma som är minst 2 strl mindre en mig fick två par av dessa väldigt tjusiga trosor av min faster i julklapp förra julen......

men dom här e ju alldeles för stora sa ja när jag fick dom i min hand....
Ja vet sa mamma, men ja tänkte du kunde dra dom över underställsbyxorn.
Ehhh va! Som stålmannen... dumheter! Skulle aldrig komma på tanken å va skulle Micke säga om han fick se mig i svart underställ med vita enorma trosor över!
Nja de vågar ja inte riskera, han skulle antagligen vända i dörrn....
En sak i säker, de lär ju inte bli några barn gjorda i dom där trosorna......


här vackert va de i morse när ja traska i väg till jobbet ( med underställ utan stålmannentrosorna!!)









Jag hade bara "lilla" kameran med mig så bilderna kanske inte är dom bästa.

6 kommentarer:

Mika sa...

Hej Karin! Gud va jag skrattade åt din "stålmannen" beskrivning jag fick i huvudet:) Kanske lika bra att låta bli hihi. Tack snälla för nyår om inte T har tackat genom M ännu. Ha det så bra! Kram Mika

Jeka (Jessica) sa...

Grattis gumman!
Vad kul! & vilka fina bilder! Du är sååå duktig!
Har lillasyster lagt ner sitt bloggande by the way? Mår hon bra?

Katja sa...

HAHA! Tack för dagens garv! Jag och frugan håller på att kissa på oss här. ;)

Sanny och Helena sa...

Å det är ju ett par äkta Bridget Jones-trosor ju! Vet du inte att det är garanterat bad-boysex med såna!?!

Lottis sa...

Du ska väl inte ha trosorna på när ni "gör" barn??? Så det ordnar sig med den saken ska du se!

Jessica sa...

JAG SKRATTAR SÅ JAG GRÅTER!!! Vilken syn! Superwoman...Kanske vore nåt för Golden Hits nästa gång ;)