torsdag 28 januari 2010

killar SUCK


Så här ser alla mina luncher ut...
Till frukost äter ja kokta ägg å en grov macka me ost, till lunch blir de kyckling papprika å avocado. I avocado finns de omega 3 å en halv avocado räknas som en frukt/grönt, ni vet 5 om dan gör kroppen gla :)

I dag är de 4 dan utan cola eller godis, i morrn är de freda å endå blir de inge godis, men de känns inte att de är fredag i morrn för ja skall jobba hela helgen
:( Men men, så är de när man jobbar inom handels.
Men ja hade aldrig klarat mig utan cola om ja inte hade haft soda stremern!!
Då får ja i alla fall lite bubblor :)

Man kan ju inte äta kyckling jämt, har ätit de till lunch å midda några dar, så i da blev de plättar! Jag skall egentligen inte ha tjejerna nu, men då deras pappa skall på firmaresa är dom hos mig, mer en gärna tar ja dom!


Rasmus hjälpte mig me plättarna, han vispa smeten å åt för glatta livet, i bara kallingar som va ut å in. Han fråga om tjejerna flera gånger innan dom kom hem från kompisar.







Han åt å åt å åt å endå åt han en massa sen vid bordet......



Men innan han börja äta fiska han fram snoppen å la den på tallriken!!!!
Herregud va säger man.... typiskt killar!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten busprins! Jag skrattar så jag gråter åt hans tokigheter. Kram

Lillasyster Sanna sa...

Haha, han är för söt :D
Ser ut som en supergo middag, mums. Tänker på dig och hoppas att du mår bra! kramar

Hemmabloggaren sa...

Jag har en naked baker, du har en naked chef - härligt.