tisdag 26 januari 2010

Ja lever :)

Snabb uppdatering!

Båtresan gick bra, vi åt sjukt god mat va uppe halva natten och va helt slut när vi kom hem!
Utvilad my as!!

Fotbollscupen gick inge vidare, tjejerna va duktiga men de hjälpte inte, besvikna tjejer å en arg ledare å dö glad lillasyster åkte hem från sumpan, mamman 400 kr fattigare, mutpengar för en hel dag.....

Jag har bestämt mig för att inte dricka cola eller äta godis på 2 v!!
Dummheter tycker ja just nu! Men ja ska ta en apelsin å hoppas på att suget går över!

Jag har "nackspärr" av nå slag, gör ont ont ont!!! Har köpt voltaren i dag och ska smörja.
Kan inte kolla till vänster å allt gör ont!

Just nu scrappar ja för glatta livet! Om 1 v har jag vernissage!!
Ni kommer väl!

3 kommentarer:

Kajsan sa...

Tack för uppdatering1 ;)
Kul att höra att det varit trevligt i helgen!
BRA löfte vännen! sötsuget ger sig ska du se!
Må väl och lycka till på vernisagen!
Kram Karin

Hemmabloggaren sa...

Sv. Visst, hör av dig i tid bara. Det är möjligt att jag är uppbokad på annat håll. Som gycklare.

Anonym sa...

Jaa vi kommer :)
Kram Helena