lördag 30 januari 2010

Svärmor e go hon!

Svärmor, hon e en go en hon!!
Hon va inne i butiken för nån timme sedan, med sig hade hon nya överdragsbyxor, jacka å ett bar nya jumpadojor till Rasmus! Extra kul eftersom han inte fick nått igår.

Tydligen har Rasmus överdragsbyxor gått sönder, för hon sa att hon hade sytt dom sist han va hos dom..... hade ja ingen aning om! Pinsamt! Så nu hade hon köpt nya :)

Inte nog me de, hon hade sett en söt kjol på butiken bredvid mig som hon tyckte ja skulle ha, så medans hon vakta butiken sprang jag in å prövade, sen gick hon dit och betalade :)
Man tackar å bugar :)

I da kommer mina kära föräldrar hem! Dom har varit på Gran Canaria i två veckor å enligt mamma haft de underbart..... ja e inte bitter... :)
Vi bor ju grannar, föräldrarna å ja, så de har varit lite tomt..... känns skönt att dom kommer hem å allt blir i sin ordning igen....

I kväll blir de hemma gjorda pommes, kött å bea :) Jippy, men inge godis inge cola.
Å så ska tjejernas pappa äta hos oss, han har varit i Göteborg å vi har fått ha tjejerna, så ja tänkte att lite midda kanske inte skulle sitta fel i karln :)

Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

O vilken svärmor du har! va härligt. Så där va min förra svärmor oxå. Hon köpte massor både till mig och till sonen. Och hon köper ju självklart mycket till sonen fortfarande.

Snäll du är som bjuder på mat. Kram

Sanny och Helena sa...

Näe, ni knäcker er med era jä#%*la pommes! Jag förbjuder er att göra egna pommes en gång till utan att bjuda mej. Goddammit!