måndag 22 februari 2010

Borta varje kväll

Vilket underbart väder det är i dag! Solen strålar, finns det nått bättre??
Kajsa ligger hemma med hög feber, hon verkar dock lite bättre just nu.

Denna veckan är det nått varje kväll!
I kväll har jag scrapbook kurs
På tisdag skall jag till Vikt Väktarna, första gången på ca 1½ år å första gången med deras nya pro points system, spännande!
Onsdag är det föräldra möta för både Kajsa och Rasmus, samtidigt så klart, knepigt!
Torsdag skall jag till bästaste Anso å fixa håret! Behövligt för de ser ut som svinto :(
På kvällen på torsdag skall Carola ha konsert för Haiti, Charlotte Perelli, Sara down finer m.m plus våran kör skall vara med.
Fredag, lördag och söndag jobbar jag.


Blommorna från alla hjärtans dag har klarat sig bra tycker ja, vissa har vissnat medans andra fortfarande är helt underbara!



Jag fick ett glitterhjärta i min bukett :)


I går hängde ja ut lite mat till fåglarna, hoppas dom vågar sig hit :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till ikväll! Det kommer gå jättebra!
Vi ses imorgon, ska bli spännande ;)
Kram Helena

Mia sa...

Tackar för kursen igår ;o)
Lämnar ett litet avtryck här nu när jag har chansen ;) Ha en fortsatt bra vecka!
Maria