tisdag 16 februari 2010

Vadå mer snö!!!

Såg just i tidningen att de skall komma mer snö här i Stockholm!!!!
MER SNÖ, va ska de va bra för!!??
Jag vill ha vår, sol å blommor, inte mer snö!
Fåglarna kvittrade så underbart i morse, man blir ju glad i hela kroppen :)

Jag är på jobbet just nu, vakten kom in för ett tag sedan, medans vi står och pratar ringer de och hon springer ut ur butiken!!! OJ, undra vad som hände, spännande! Tyvärr har hon inte kommit tillbaka så jag kan inte fråga henne.

Snart skall Micke jag och några kompisar på kryssning.... ja vet, igen :)
Ska dock bli kul, ja längtar som vanligt efter maten :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

NEJ!! Inte mera snö. Jag orkar inte med mera vinter nu. Jag vill ha vår. Sol, ljus och värme. Kram

Mika sa...

Hej! Tack för hjälpen i dag med Thomaslilla kur:) Han ligger nerbäddad i soffan och tittar på fotboll. Vad spännande med väktaren du får berätta vad det var sen. Kram från oss!