söndag 7 februari 2010

Helgens scrapmara


Igår var Malin och ja på scrapmara :)
Mellan 13-00 satt vi å scrappade

Paprikas ägare Malin bakom kassan.

Hon gjorde en fantastiskt god middag och vi hade en väldigt trevlig kväll

Jag är liiite trött på scrapbooking efter vernissaget, men inte tackar ja nej till en hel da med Malin :) men jag fick endå ihop 5 LO, inte dåligt me tanke på att ja åt i lugn å ro å pratade mycket med alla runt omkring.

Bästaste Malin :)
På vägen hem drömmde vi oss bort till sommaren och våran Riga/Visby resa vi planerar i sommar. Ja har kollat upp resan i da å den 23 juli bär de iväg. Tyvärr vill inte sköna Helena följa med i år, snyft snyft, så de blir Malin ja å min lillesyrra i år. Lääängtar!
I fredags bokade ja klipp tid hos bästaste Anso, fick tid den 25 feb, ska bli så underbart att få klippa sig, mitt hår är just nu som en risbuske!! Å ja, de blir slingor, ljusa, ja trivs bäst me att vara ljus på sommaren, vi går liksom mot ljusare tider ;)

3 kommentarer:

Hemmabloggaren sa...

Shit va mycket fint. Tyvärr har jag inget tålamod för sånt där.

Anonym sa...

O va roligt med en scrapmara. Och 5 lo´s är verkligen inte dåligt att få ihop. Kram

Carina sa...

Kul att träffa dig igår, fast jag fattade inte tt du var du då, först när jag kom hem och surfade lite under melodifestivalen. Tittar in här då och då utan att lämna spår..
Vill bara säga att du gör så fina Lo:s.
/ Carina