torsdag 25 februari 2010

Mot ljus(blondare) tider :)



Så har jag varit hos bästaste frissan Anso!!
Jag är så lyckligt lottad att ja har en bästis som är frissa :)

Åkte brunett kom hem halvblond :) Ja ville inte ha de så ljust som ja brukar ha, utan nått mitt i mellan, känner mig nöjd!

När bussen närmade sig Gustavsberg njöt jag av den underbara solnedgången över hamnen.
Micke och Rasmus hämtade upp mig i centrum å vi åkte ner till hamnen och mata fåglarna me lite gammalt bröd ja sparat hemma.


Så vackert att de gör ont! Å de bästa av allt solen sken fast klockan va över 16! Vi går mot ljusare tider!

Liten kille många fåglar :)






Jaha, här låter man Micke ta kort... å va får man... ett kort på en när de ser ut som man sitter å bajsar.... typiskt!!


Dom va väldigt tama å åt ur handen på en! Kul.



En and hade gått ut å lagt sig mitt i gatan....

Inge bra idé tyckte Micke.....

som fick den att lämna gatan


Tillslut bröt Rasmus ihop, alldeles för kallt för hans smak, liten :(


Mamma Musse

I morrn skall jag till jobbet, såg nått om att de skulle regna i morrn!!
Hoppas inte de regnar när ja går till jobbet, har ingen lust att sitta på jobbet blöt hela dan.

5 kommentarer:

Nallebr.. sa...

åå så fin du blev i håret.. tack för din kommentar på min blogg... jaa ibland har man ingen ispiration alls sen så kommer den tillbaka när man minst anar det;)
jaa håller med dig om snön.. hua längtar också till våren.. kram på dig

MIA sa...

Jättefint hår vart det :) men det var fint innan också iofs:P.
Jo, absolut. Ska bara få tummen ur *pip* och anmäla till nästa kurs också. NU ska jag slänga på mig lite kläder för att hinna till jobbe:0D Ha en härlig fredag!

Zö' sa...

Snyggt!

Men nu måste du berätta, var du med på konserten?

lillasyster Sanna sa...

"Dom va väldigt tama å åt ur handen på en! Kul."

Med min snuskiga humor råkade jag få texten till:

"Dom va väldigt tama å la handen på en kuk."

Hahahaha :d

Kram!

Karin sa...

Ja kära lillesyster va säger man..... du e lik din storasyster skulle ja vilja påstå!

Puss på dig blindstyre ;)