tisdag 23 februari 2010

Usch så snoret rinner :(

Usch vad jag är nervös!!
I kväll är det dax för Vikt Väktarna!
Jag vet att ja har ca 20kg att gå ner, att jag gått upp allt jag gick ner förut, alltså de 9 kg ja hade lyckats gå ner förra sommaren :( Men endå är ja nervös över att verkligen behöva se vad jag väger. Å andra sidan ska de bli skönt att ta tjuren vid hornen å sätta igång!

I da är jag förkyld, huvvet dunkar, bröstet e tungt å snoret rinner :( Så de blir nog ingen träning just nu, utan bara ställa om maten å lära sig viktväktarnas nya pro points. Ska bli spännande!

Nästa vecka är de ca 12 v kvar till vårruset, jag har hittat ett program på nätet som skall få en att kunna springa 5 km efter 12 v, så ja lägger ner träningen nu försöker bli frisk så ja kan sätta igång med de programmet nästa vecka.

Så håll tummarna för mig nu!! (att ja inte med min tyngd knäcker vågen i kväll ;)

2 kommentarer:

Malin sa...

Hej stumpan!

Vet precis hur det känns... snor, vikt och allt...

Hur gick kursen??? Behövde du inte låna min skärbräda?

Kram Malin

Anonym sa...

Lycka till! Imorgon ska jag gå till en viktkonsulent och gå ned 30 kilo!!//Marita