torsdag 11 februari 2010

Lite tyst just nu

tycker ni att de är lite tyst å tomt här??!!
De beror på att ja inte har så mycke vettigt att säga :)
Jag har varit ledig några dar, Rasmus har varit sjuk men är ok nu å på dagis.
Jag samlar all styrka å fokus ja har så ja får ihop bra mat och träning varje dag. Ni som känner mig vet att jag hatar att träna å äta rätt, så de är verkligen en kamp varje dag! Men nu börjar ja äntligen komma ut på andra sidan, ni vet när man gör saker av rutin. I går kom ja på mig själv med att va ute på min raska prom, tänkte "hur hamna ja här, å ja e ute å går, toppen" :) nu behöver ja inte tvinga mig själv lika mycke längre, känns sjukt skönt, vem vet kanske är detta äntligen året då de vänder, när dom 17 kg ja har lagt på mig sen ja träffade Micke åker av.

sönda är de som alla vet alla hjärtans dag.
Ja vill inte tänka på hur dåligt ja mådde förra året vid denna tiden, vi pratar inte mer om de eller hur!! Nytt år nya möjligheter! i år blir de date med sköna Helena igen! Känns kul, hon å sötaste Sanny, Micke ja å alla barnen ska äta god mat på favvo stället "vita hästen".

Helgen efter de åker Micke å ja på kryssning igen! denna gång med två andra par. Ska bli väldans trevligt, ja längtar efter buffén som vanligt :)

Vi palnerar även en resa till Wimmerby i sommar, till Astrid Lindgrens värld, dit har ja velat åka lääääänge å känner att nu måste vi ta tag i detta innan tjejerna blir för stora å inte vill hänga med längre!

Sen har bästaste Malin, syrran å ja bestämt oss för att åka till Riga/Visby, som förra året, men detta år ville inte Sköna Helena föja me :( Vi kommer sakna henne mycke!

Nu skall ja snart upp till jobbet på möte å sen skall ja på mammaträff med mammorna i Madickens klass, vi skall äta god mat å "snacka skit" om våra döttrar (självklart pratar vi inte skit om dom :)

Inga kommentarer: