torsdag 22 april 2010

Det är inte regn utan tårar som faller i dag!

I dag är det inte vanligt regn som faller....
Det är tårar ni ser. En speciell person har gått vidare i dag!

Min ex mans lådsasmamma har gått bort, alldeles för tidigt. I morse medans jag och Rasmus cyklade till dagis gick hon vidare, till himlen, bort från allt som gjorde ont i hennes kropp.

I 13 år var hon min svärmor, från jag va 14-26 år, födelsedagar, somrar, påsk.
Jag vet hur dt känns att förlora en förälder, jag tänker mest på hennes döttrar i dag, två tjejer som inte kommer att ha sin mamma vid sin sida när dom gifter sig, har hjärtesorg, uppfyller mål eller får barn. Så sorgligt, så hemskt! I dag är jag extra tacksam för att jag har haft min mamma vid min sida under svåra och glada stunder.


I familjen Westerberg ute på Möja är det tungt i dag, en av familjens stora stöttepelare har gått vidare. Vi kommer sakna dig Kerstin!

5 kommentarer:

kajsa sa...

Mycket fint, tack för stödet! Älskar dig, hälsa

Anonym sa...

Tack snälla det var jättefint skivet det föll tårar när vi (jag, Cissi och Pappa) läste detta. Det gav oss värme och medkänsla i vår sorg. Kramar Therese

Emma sa...

Tänker på er och beklagar sorgen....

Anonym sa...

Beklagar sorgen!!

Nina

Lillasyster Sanna sa...

Otroligt sorgligt, fylls av ledsamhet i hela kroppen. :(

Det är tur att de har varandra i sin sorg i alla fall... Beklagar verkligen, till alla.

Tusen kramar