onsdag 14 april 2010

Lite bilder

Här kommer lite bilder från trädgårdsmässan och påsklovet!



De va nog tur att verken mamma eller ja hade pengar med oss, för man kunde ha shoppat hur mycke som helst!

Micke har dock lovat mig ett par Garden Girl hängselbyxor om ja går ner mer i vikt :)
Då kan ja ju inte ha mina gamla byxor å måste köpa nya ;)






Sjukt snyggt växthus!
De enda ja kom hem me va en pionplanta och 5 fröpåsar!



En av dagarna på påsklovet åkte Cornelia, Kajsa och ja in å åt Pizza Hut!
Syntes på invägningen på Vikt Väktarna i går att de hade varit påsklov, inte för att ja ätit en massa godis, men en hel del snabbmat å annan fet mat har de blivit. Men ja hade inte gått upp, men skärpning behövs!



Ja vet, helt omöjligt att få en bra bild på tjejerna, inte för att ja e dålig fotograf utan för att dom alltid gör miner!


Min......


Men ja åt inte mycke, tjejerna fick resten


Sen skulle de gå`s i affärer......

Detta är deras favvoaffär! Här kan man köpa rosetter att ha i håret! De är deras grej just nu, i 30 min stod dom och valde..... varsin.....


Bästa grannen Lotta kom och gjorde oss sällskap, så vi fika lite till :)
Å nu påsken på landet!

Landet i vinterskrud

Min lådsaspappa har gjort den där eldagrejen själv, vi fick också en, ja tänkte ha en blomma i min nu när man inte kan elda i dom.




Eld är bra vackert!


Att grilla korv över öppen eld är bra mysigt!
Å så luktar alla skogsbrand sen :)
Kan själv

Mycket stolt korvgrillare


Morfar står och diskar

Sista dan kom de snö under natten, vackert men vi vill ju ha vår, inte mer snö



Liten tupp i mammas påskkruka






1 kommentar:

Malin sa...

Gud, va arg jag blir!!! Får man göra så??? Kan de göra så rättsligt??? Finns jurister som kan svara på dessa frågor utan att man behöver betala något... Jag håller tummarna för dellan då!!! Kan kolla på jobbet om vi behöver någon extra i sommar??? Men det ordnar sig...

Bamsekramar Malin