tisdag 13 april 2010

Jag är tacksam för

Ok, vist jag är deppig å de känns inge vidare just nu...... men

Saker att vara glad/tacksam över:

Min familj! Micke är ett enormt stöd just nu, de är ja så tacksam för!

Lika så min mamma, min lådsaspappa..... nja, han kom in i vardagsrummet, kolla glatt på mig å sa - Fan Karin, har du blivit av med jobbet??!! I soffan satt två mycket chockade döttrar, ja hade inte orkat/hunnit berätta för dom en...... men vist är det ett stöd att han va glad å tyckte att de va väl inte hela världen.

Mina svärföräldrar, dom kom med blommor och ett peppande kort med texten att dom fanns för oss å att kärleken gör oss starka, ja blev så rörd att ja grät..... när dom inte såg.

Mina vänner, ja är så otroligt tacksam för mina vänner som hejar å stöttar mig! Ååå va lyckligt lottad jag är som har er!


Självklart mina barn, jag är så stolt över mina barn, dom är så fina, alla på sitt eget sätt.

Att jag har ett hem, ett beboligt underbart hem med en trädgård som snart slår ut i blom!

Att vi är friska!! Tack gode gud att vi alla är friska å mår bra!!


Att min lillesyster är hemma från Afrika! De blev lite tomt å tyst när hon försvann, ingen snackar hål i huvvet på en som en äkta lillesyrra ;) Å så va ja faktiskt väldigt orolig när hon va borta! Skönt att hon är hemma, ja hoppas bara att allt som trasslar för henne just nu löser sig! Ja håller tummarna för dig syrran!

De finns säker en MASSA mer saker att vara tacksam för, håll tummarna för att allt löser sig för mig! Har hittat ett jobb ja ska söka i morrn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig och de nya jobbet. Kram

Katja sa...

Ååå kära stora syster!! Jag började gråta när jag såg vad du hade skrivit. Jag saknade faktiskt att få prata hål i ditt huvud. ;) Och allt kommer att lösa sig både för dig och mig. Det finns ett underbart jobb där ute som väntar på dig. =)
Ta hand om dig och din underbara familj!
Älskar er!
Kramar