fredag 2 april 2010

Godis


Jag antar att jag inte är den enda som har huset fullt av godis just nu :)
Men oro er inte, ja kommer inte frossa i godis, de är till barnen.


Rasmus kan knappt hålla sig..... -Ååååå ja får aldrig äta godis säger han när tråkmamman säger att han får godis på lördag! Aldrig är hans favvo ord just nu, stackars barn, han får aldrig någonting......



Rasmus tänker tjuvta en godis.... men stoppar ner handen i min och Mickes påse (från Mickes föräldrar) å i den påsen fanns inte bara godis, utan även


Pengar :)







Rasmus har påskpysslat på dagis :) Undebart

I går åt Madicken, Kajsa och mitt ex Fredrik hos oss, en toppen trevlig stund fick vi, ja myste till de lite med tände ljus.

Fina godisar får ligga framme i skål


Knubbiga små fingrar snor till sig en godis!

1 kommentar:

Anonym sa...

De är inte lätt att hålla sig undan godiset. Jag som vuxen har svårt med de så man kan ju tänka sig hur det är för ett barn... De ser så gott och fint ut. Kram