fredag 23 april 2010

Dt scrap i da

Jag har inte riktigt kommit över att Kerstin inte finns med oss längre.
De känns ofattbart och orättvist att någon som bara va 56 år inte längre finns!
Men jag känner mig glad idag, väldigt glad. Kom på igår att livet är för kort för att vara ledsen å rädd. Inte ska ett jobb betyda så mycke att de påverkar hela familjen. Jag tänker mycke på Kerstin å hennes närmaste, för hennes skull ska jag vara glad och lycklig å ta vara på livet.
Kerstin va alltid glad, de vill jag också vara.

Så i dag tar jag tag i månadens nya dt uppdrag!
Allt detta köpte jag sist jag va inne på Weralena, Jessica har verkligen fantastiska priser!
Allt detta är inte dt uppdragspapper, men köpt på Weralena, nu ska vi se om jag får ihop nått :)


I kväll har Kajsa sin första match i kväll!
Ska bli så nervöst å spännande att få stå där på sidan och heja igen.

1 kommentar:

M sa...

vad bra att du har bestämt dig för att ta kommandot! njag tror på positivt tänkande, det här kommer ordna sig ska du se!! =)