fredag 23 april 2010

Galen färg!

Hi Hi Hi Hi, svängde in på Kicks i da för att köpa min favvo ansikskräm å duschkräm...
Jag fick me lite prover.... bla de JÄTTERÖDA läppstiftet!


Fick barndomsminnen direkt! Ja snodde alltid mammas röda läppstift när jag va liten, självklart va ja tvungen att pröva!




Sjukt kul, ser ju ut som värsta ....... ja ja vet inte vad!







Shit, ser ut som en prickig korv som fått en trynstöt :)

Tänker inte på att ja har så mycke fräknar förens ja ser dom på kort! Sjukt många e de!


Micke gick förbi mig, stanna, såg chokad ut å sa - Va du ser ut!! Som en clown!!

Nähä, inget läppstift ja får behålla alltså :) Tänkte faktiskt ge de till Madicken, hon kommer älska de! Rasmus föll också för de, men ville inte visa sig på bild... fegisen :)


P.S, ja vet att vissa passar jättebra i denna färgen å ja menar inte att ingen får har den, bara att ja ser lite lösaktig ut i den :) Så ingen får ta illa upp!! OK








4 kommentarer:

M sa...

jag tycker du var jätte snygg i den röda färgen!!! men jag förstår att man kan tycka den är lit mycket fast jag brukar ha ett knallrött läppstift ibland. riktigt sassy och het känner jag mig då!!! ;)

Anonym sa...

Du är underbar!
Jätte härligt att få ta del av ditt positiva tänkande!
samt ändå härligt att du delar med dig av oro osv gällande arbetslösheten.. och saknaden av en familjemedlem. Du har en jätte fin blogg. Önskar dig all lycka! =)

Lillasyster Sanna sa...

Du är ju superfin i rött! Själv älskar jag att ha det, och hueji vad människor blir provocerade av röda läppar.

Men det struntar jag i. Faktiskt.
;) Det är märkligt egentligen, för jag bryr mig inte en sekund om vad folk tycker, så länge jag själv anser att det är vackert och "jag". Där kan inte min sjukdom komma åt mig.


Kram

Kajsan sa...

Halloj! :)
kika in hos mig så får du se vilka finfina bilder jag vågat lägga in ;)
Kramis