söndag 4 april 2010

Påsk på landet

Så hur har ni de i påsk??
Ja kan inte klaga! Har bestämt mig för att påsken inte skulle påverka min vikt, att jag skall vara duktig och hålla mig till mina points.... å jag har hållit mig borta från allt godis (förutom de som har varit pointsräknade så klart) men mammas och Björnes mat... herregud så gott!!! I morse bakade mamma bröd innan vi ens klivit upp ur sängarna! Nybakt bröddoft spred sig i hela huset (å har ju glömt att säga att vi är på landet!) nybakat varmt bröd med smör, behöver jag säga mer??

Men jag har varit en duktig tjej, igår tog ja en spring/gå runda och sen körde ja styrka å i dag gick jag en prom på 70 min.

Vi åkte till Vingåker factory i da. Trotts att de är outlet är de alldeles för dyrt för mig. Jag kolla mest på träningskläder. Skulle vilja ha en snygg jacka, men dom kostade runt 7-900 kr :(
Men så fråga Björne (lådsaspappa Björne) om ja hittat nått snyggt, -jodå tyckte ja, dom där jackorna, men dom är för dyra tyckte ja. -Ta en, ja betalar......
Ååååå ja har fått en alldeles egen snygg träningsjacka!!!! JIPYYYYY

Här är ja på dagens promenad med i mitt tycke snygga (dyra!!!) jacka!!
Björne tyckte dock jag såg ut sen en sådan där engelsk konfekt......




Ursäkta dålig bild, tog lite för nära med mobilen, men denna sötnos låg på vägen när ja va ute på promenad.

2 kommentarer:

Malin sa...

Gud va duktig du är och ger dig ut och springer, trots att det är mycket som vill förhindra dig till det... Skulle också vilja ha den viljan!

You go girl!!!

Kram

Anonym sa...

knack...knack... nu har du ju en ny jacka så du kommer inte undan längre!!! seee yooou soooon...(hahaa)