måndag 19 april 2010

Helgen

Igår va det säsongspremiär för Mickes fotboll!
Rasmus och jag stod i regn, hagel, snö, blåst och sol! Jag hade som tur va stora vinterjackan på mig, Rasmus vägrade sätta på sig sin, han frös inte sa han.... å han ser ju inte ut att lida precis :)

En massa ben......


11 på bild gjorde två mål, bla på en pass från Micke, matchen slutade 2-0 till Ingarö, vilket gjorde de lite mer värt att stå i de stundtals tråkiga vädret

Viktiga delar skyddas :)



Madicken har efter mycket slit sålt sin första tavla! Köparen va ägaren till hundarna på sidorna, hunden i mitten är deras mamma Tuva.

Carro köpte tavlan för 125 kr och va mycket stolt!


Kajsa ocj Cornelia hade disco i fredags, Cornelia är Magnus Uggla och Kajsa är Carola.
Båda vann pris på kvällen, Cornelia för bästa ut klädnad, Kajsa för bästa tryckare.


Har unnat mig lite vackra blommor
Jag gav Micke en namnbricka i påskresent
Smycket är köpt på Vilda Victoria. En väldans trevlig affär som jag absolut tycker ni skall kolla in på! Jag hämtade smycket i butiken å hade ja haft en massa pengar hade jag köpt hela affärn!









2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så duktig hon är på att måla! Den var helt fantastisk! Va roligt att hon fick den såld. Kram

Lillasyster Sanna sa...

Hon är så otroligt duktig!! Jag trodde det var en "äkta konstnärstavla" först... :O Hon måste fått det från sin mormor :)
Kram