onsdag 31 mars 2010

Under soffan.....

I dag stod det 10 min spring på schemat..... nått jag varit väldans orolig över! Hur skall ja som knappt klarade 1 min i början klara 10 min?? Galet!
Min mage har varit orolig de senaste dagarna, den bullrar och känns inte alls nå bra.
Men jag gav mig endå ut i dag, tänkte att om jag inte klarar 10 min får jag väl fortsätta att köra 10 min tills jag klarar de..... men jag gjorde de! Jag klarade 10min!! De gick inte fort, å de va tyngre en 8 min, men jag klarade de! Känns så skönt, kul! Nu nojar jag mig för nästa vecka.....


Jag har städat i dag, så välbehövligt... han dock inte färdigt, men kolla va ja hitta under soffan....


Lite smått och gott..... min godispåse från helgen.. Kajsas bullpåse från när hon hade namnsdag... min hårkliare! Vad gör den där under?? En skumpa kork från nyår!! Å massa bollar såklart :)

2 kommentarer:

kajsa sa...

haha kul va man kan ju hitta nästan vad som hälst där under! <3

Anonym sa...

Sa ju att du skulle klara det gumman! BRA kämpat!