söndag 7 mars 2010

Är en mallgroda i da :)

Sitter här å känner mig lite mallig!!
De stod spring på mitt schema i dag, skulle ha sprungit i fredags, men hann inte, skulle ha gjort de i går, men fick inte a***et ur soffan, men i da är de sista dan på veckan, va tvungen att ta mig ut! Så innan Micke åkte till sin fotbollsmatch gav jag mig av, döööö nervös, för i dag va de dags att dubbla ena springtiden! Usch läbbigt, men med Sköna Helena och Mickes pepp gick de å ja kom hem väldans nöjd! Efter att ja fått tillbaka andan slängde ja mig upp på träningscykeln i 30 min! Så just nu har ja en aj aj aj kännsla mellan benen (sorry, kanske mer en ni vill veta...)

Min stackars almenacka är fullklottrad med styrka och spring, cykeln tar jag när jag har tid och blir bara ett plus!



Å så den andra saken jag är mallig över..... igår blev det klart, jag är Weralenas nya designer! Ska bli så kul! Känner mig redo, har orken, lusten och tiden att ta mig ann både vikten, vårruset och designscrappandet :)

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Grattis tjejen! Vad kul! :)

Vart har du hittat ditt träningsshcema? Behöver nåt liknande ;)

Må gott, träna sunt och scrappa massor!
Kram Karin

Anonym sa...

Kul! Grattis!
Kram Helena