tisdag 2 mars 2010

När jag letade igenom bloggen efter de vårbilder ja la upp här om dan, bläddra ja igenom den tiden då ja va utan Micke å mådde så dåligt! Fy va hemskt de va, ja saknade honom och hans närhet så mycket Jag kunde känns min egen smärta i brösten, men också lycka över att de nu är över att de är vi. Jag har pussat lite extra på honom de senaste dagarna för att jag är så glad att han finns i mitt liv!

Lycka och kärlek är vad ja känner just nu!
Kärleksbokstäverna fick ja av Micke i julklapp, ja blev så glad! De betyder så mycket för mig att just han ger dom bokstäverna till mig.


I går när ja vakna trodde ja livet skämtade med mig! Ja som skulle börja med min springträning (det är 13 veckor kvar till vårruset å ja har hittat ett "lär dig springa 5km på 12 v schema"
inte hade ja beställt snöfall!!! Åååå typiskt, men de va bara att rota fram träningskläderna som låg låååångt inne i garderoben å ge sig ut!

va första springrundan avklarad, bara 35 rundor kvar nu.......
Å de va mycke bra plogat där ja sprang, se de gick bra. Men ja fick migrän efter, är inte riktigt frisk.

I dag står de inte spring utan styrka på schemat! Å så har vi fått låna Mickes föräldrars träningscykel, så nu skal ja slänga mig på den, sen lunch å efter de styrka.
I da fyller min älskade mamma år! men ja tacka nej till fika :( Stackarn får firas utan fika i dag.

1 kommentar:

Kajsan sa...

Vilken dag/ort ska du springa?