onsdag 10 mars 2010

Grrrrr va ja e arg!!!!

Grrrrrrrr ja är så arg!!! Dumma dumma dumma! Skulle vilja skrika en massa fula ord!
Va på Vikt Väktarna igår, gikc inge vidare om man utrycker sig milt. Jag va helt säker på att ja gått ner mist 1 kg, jag har slutat med godis och cola på vardagarna, ätit massa grönsaker å kyckling, jag har sprungit, styrketränat, varit i mitt tycke en mycket duktig tjej!! Men de tyckte inte skit vågen som straffa mig ordentligt! Shit, all ork å vilja bara rann ur mig!


Jag är fortfarande sur å sjukt hungrig! Ska livet behöva va så här, ska man behöva gå runt hungrig å sur resten av livet.... äh ja vet att ja löjlig nu, men ja har svårt att se de positiva när ja e hungrig å sur :)

Jag va nära på att slänga in handuken i går, ville bara sätta mig i soffan och svulla choklad å dricka cola tills ja spydde. Bestämde mig dock för att kavla upp armarna å ge de en till changs!
Ja ska bli supernoga skriva upp allt jag äter, inte äta en enda liten points mer en ja ska!

Jag har i alla fall trotts att ja e så hungrig å sur slängt mig ut i slasken på min lilla springrunda! Kändes skönt, gick bra, i morrn är sista rundan för veckan å dax att dubbla springtiden.

5 kommentarer:

Malin sa...

Håll ut! Din kropp bara protesterar just nu, den säger :"Jag tänker inte ge mig" och detta bara för att du just ska: "sätta dig i soffan och äta och ge upp!"

Det kommer att bli bättre! Ge inte upp!

Kramiz Malin

Helena Påhlsson sa...

får väl ge mig till känna, jag brukar smyga in ibland och läsa.. Mitt råd är att mät dig...ofta spelar vägen en ett spratt och då kan måttbandet vara en underbar vän...

Karin sa...

Hej Alfons10 elias :)

Du har så rätt!!!
Jag har mätt mig i da, mätte mig för en månad sedan, jag hade blivit 4 centimeter smalare allt som allt. problemet med mig är också att de brukar ta ett tag inna ja börjar gå ner, ja vet detta å endå blir jag så sur, töntigt ja vet.

TACK för peppningen!
Kram Karin

badanka sa...

Karin..Se till att du dricker massa.. Och att du INTE stirrar dig blind på vågen -som andra sagt..kolla måttbandet. Jag har gått ner cirka 12 kilo sedan Januari..Men nu står jag HELT still. Saken är den att jag förlorar cm i midjan och lite här och var..
http://www.mama.nu/blogg/olgas-blogg/
Där kan du hitta lite energi

stor kram
å snart så kommer du hitta en balans, håll ut.. Jag har tex halverat mitt matintag och skulle aldrig tidigare blivit mätt på det.
Men idag är jag pigg, glad och mätt.
-vad ville jag säga med det.
Jo att med tiden så ger det sig

Kram

MIA sa...

Har precis haft en platåkänning själv. Men stannar i alla fall och har inte gått upp. Skönt, imorgon är det vägningsdag så vi får hoppas på fina siffror.

Ge gärnet och hör av dig om du behöver mera pepp! Har hundratals tips:oD