söndag 28 mars 2010

Mysigt

Shit vilken partykväll vi hade i fredags Nina och jag!
Vi hade så kul och ville verkligen inte gå hem när klockan slog 03.00.
Vi dansade i 4 timmar, så jag hoppas att jag dansade bort lite av de kalorier ja drack!
Ninas man Johan hämtade oss på natten och som vanligt fick jag skjuts enda hem, hade så ont i fötterna att jag knappt kunde gå från parkeringen hem. Undra om Johan förstår hur tacksam jag är för att han kör mig hem på nätterna!!??

Dagen igår va dock inte lika hipp som fredagen....
Knappt 4 timmars sömn gjorde att jag inte va på banan igår, men släpade mig till jobbet och försökte se pigg och glad ut när kunderna kom. Å ja kan lova att jag lääääängtade hem :)


Efter jobbet hämtade Micke mig, vi köpte midda och hyrde film. Efter middan somnade jag i soffan, efter att tag peta Micke på mig, han hade lagt Rasmus, släkt och tänt ljus i hela vardagsrummet! Å så mysigt! Vi stängde av tv och satt och prata fram till klockan 22, då vi satte på en film. En riktig toppenkväll!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Låter som du haft en kanon helg!

Glad påsk på Dig!
Kram Camilla

Hemmabloggaren sa...

Känns det bättre idag?

:D

Anonym sa...

O va mysigt! Låter som att du har haft en riktig kanon helg! Kram

lillasyster Sanna sa...

Kan inte låta bli att le :) Härligt att du har så mycket kärlek omkring dig! Kram