onsdag 3 mars 2010

Blackminton


I da följde ja med Kajsa och Madicken (det är pappa vecka nu) ner till sporthallen där dom skulle blackminton. På vägen träffade vi denna lilla sötnosen. En av mammas valpar, fast de e ju inte min mammas valpar längre, å dom är knappast valpar längre, de e bästaste barnvakten Carro som äger dom nu.


Blackminton=badminton i mörkret

Madicken Cornelia Clara och Kajsa

Efter blackmintonen åkte tjejerna in till stan och gick på Alice i underlandet med sin moster.
Å jag gick till jobbet.
I morrn skall vi in till bästaste frissan Anso, tjejerna skall klippara sig å Madicken kanske slinga lite, vi får se va de blir :)
I dag sprang jag min andra runda, bara 34 kvar nu!
Klara de bra, men e döööö nervös inför nästa vecka då de läggs på mer springtid!
Varför gör ja detta mot mig själv????

2 kommentarer:

Milla sa...

Vilken söööt liten hund!!

Malin sa...

Gud va duktig du är som springer... speciellt duktig att du har ett mål... Starkt jobbat!!!

Kram Malin