lördag 6 mars 2010

Shoppat :)


De har öppnat en ny scrapbookbutik här i Gustavsberg!
Weralena heter den, den har en massa saker man inte sett förut och gamlagodingar!
Mycke trevlig butik, helt klart värd ett besök, finns även som nätbutik, kolla in HÄR å kolla!
Weralena har väldans bra priser! Man kan hitta bra papper för 4kr/st, sånt gillar jag.
Allt detta ja köpte i går gick på lite över 500kr! Vilket bara "pistolen" ja köpte kostar i oridinare pris!

Här även firat en å annan denna vecka! I tidags fyllde min mamma år, i torsdags fyllde lilla Mira 1 år! Jag skickade detta kort till henne, hoppas de kom fram!

Å igpr fyllde min "pappa" år, han fick detta kort!

Micke och jag va barnfria i går! Vi hyrde film å åt god mat!! Vilket syntes i köket i morse, för vi va "busiga" å gick bara å la oss utan att städa ;)
Hoppas ni njuter av de vackra vädret i dag! På min dagsschema står de, förutom städning av köket, cykling på totyrredskapet som står i vardagsrummet, å styrketräning. Åååå min stackars rumpa, de gör så ont att cykla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WeraLena är verkligen en underbar affär. Jag har handlat massor därifrån (över nätet då) man får hur mycket som helst för pengarna. Jätte kul! Du verkar ha hittat mycket fint. Är lite avundsjuk på dig som får se sakerna live innan du köper dom. De är ju alltid de bästa. Kram

Hemmabloggaren sa...

Oj oj oj vilken shopping! Själv har jag inte tålamod att sitta och klistra och grejja.