torsdag 25 mars 2010

Svimmig

I morrn ska ja på Golden Hits....
De va sjukt länge sedan ja va där, ca 10 mån sedan, galet!

Ska bli väldans roligt!

I morse bestämde jag mig för att ta ett cykelpass innan frukost (för största fettförbrännings skull) gick bra dom första 25 min... sen hände nått å jag blev väldans illamående! Kände mig svimmig och konstig. Nu sitter jag är i soffan och vågar knappt röra mig, för de snurrar i huvvet.
Inge vidare för jag har spring på dagsschemat i da, å då vill ja ju inte må såhär! :(

Jag fick ett sms av Kajsa klockan 06,09 i morse, hon är hos sin pappa nu, men skall sova hos oss i natt. I sms stod det: I dag måste vi köpa bullar för jag har namnsdag i dag.
Självklart ska ja köpa bullar åt henne.... å försöka hålla mig borta från dom...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att dricka ca ½ l vatten innan du sätter dig i morgonförbränning. Antagligen därför som du känner av den där svimningskänslan = vätskebrist. Sedan ser du till att inte göra mer än 20 - 30 min på cykeln men i intervaller. Bränner mer på kortare tid. Good luck!
M

Hemmabloggaren sa...

Guuu va härligt med Golden hits. Lova att slå klackarna i taket.

Hemmabloggaren sa...

Sv. låter som en bra deal!