tisdag 23 mars 2010

Dumma dumma våg!

Har just varit och vägt mig på Vikt Väktarna....
Mitt mål är 0,5 kg i veckan, helst skulle jag vilja gå ner 1 kg i veckan, men för att inte sikta för högt å bli besviken när jag inte lyckas så har jag lagt mig på 0,5 i veckan.....
Jag äter som jag skall, tränar 3-5 gånger i veckan å vad händer.... jo vågen envisas med att inte visa mer en 0,4 kg i veckan! Varför gör livet så här mot mig?? Kan jag inte få lite kredd, jag kämpar ju så hårt. Ja ja, jag ska inte ge upp en, men surt e de!

I går hade jag min sista kurs i scrapbooking, gick bra tycker jag :)
Vi vaWeralena, hon har 20% på allt (utom cardstock) helt klart värt ett besök!


Här är lite grejer jag gjort för Weralena, allt hittar du i butiken :)










P:S jag har gått över 25 tusen besökare!!

2 kommentarer:

jessie72 sa...

Du e jätte duktig! Ser redan fram emot vad du ska hitta på med nästa månads grejer :O)

Jessie

Anonym sa...

Stumpan då! Inte misströsta för vågen, att du går ner överhuvudtaget är ett gott tecken! Tänk på det. Såhär är det: Att gå upp 1 kg i fett skulle betyda att du skulle trycka i dig 9000 kcal om dagen, gör du det? Förmodligen inte för det är ungefär omänskligt mycket mat. En normalkostsätande människa sätter i sig runt 2500 kcal om dagen så ta det bara lugnt! Det man går upp och ned från vecka till vecka handlar om vätska. Börja därför drick mer vatten, det är nämligen så att dricker du mer vatten kommer kroppen även kosta på sig att göra av med mer vatten. Mitt absolut hetaste tips. Sedan ska du även se till att träna på rätt sätt när du tränar. Bistår som du vet gärna med tips lite då och då om jag har någonting :o) Att tänka på kan vara att jag som går på min extrema diet går ned ca 1-2 kg / månad.