tisdag 30 mars 2010

ÄNTLIGEN :)

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!!!!
i dag visade äntligen den dumma Vikt Väktar vågen på mer en 0,4 kg minus. Jag har varit så arg på den där dumma vågen. Mitt mål är att gå ner 0,5 kg i veckan, å vågen har envisas med att visa 0,1 0,4 0,4... men så i dag stod den på minus 1,2kg!!! JIPPY va glad jag blev! Jag gjorde en liten fjantig dans där på vågen.... ja ja, jag bjuder på de :)

När jag vaknade i morse hade jag bestämt mig för att inte bli besviken om jag inte gått ner nått alls denna vecka.... jag har ju trotts allt ätit pizza på fredan och varit på krogen å Mc Donalds både lörad och söndag!

Jag sprang i går, kändes grymt tungt, inte alls så lätt som de kändes sist. Jag sprang i dag me, kändes tungt i da me, å magen känns orolig. Men jag tog mig igenom en då, känns skönt!
Men är endå orolig för i morrn.... för då står det 10 min på schemat.. å hur ska de gå om dagens pass kändes tungt?? Läskigt!

På torsdag skall jag följa med Kajsas klass till medeltidsmuséet! Ska bli super kul.
Å har jag tur så kommer Kajsa Madicken och deras pappa hem till oss och äter på kvällen.

På fredag jobbar jag :( å sen åker vi ut till landet Micke Rasmus och jag. Löparskorna å träningskläderna skall me :)

1 kommentar:

MIA sa...

Mycket bra jobbat tjejen! Hoppas att du haft liite nytta av något tips jag gett :o) Hejar på dig så det står härliga till. Inför 10 minuters löpningen imorgon; Pressa, pressa och pressa tills det känns som att du ska spy. Det är inge kul när man känner så men efteråt.... Åh the endorfinrush och ståltheten av att ha klarat det. Håll ut de där 10 minuterna så ska du se <3