torsdag 30 augusti 2012

Full fart mot helgen :)




Ida efter jobbet kom min lilla syster yster å prata med magen :) egentligen skulle vi å finaste Jessica ha träffats i Nacka Forum, men jag har kännt mig så risig, ont i halsen, bommul i huvvet å ont i kroppen, att jag kände att Forum skulle ta alla mina krafter :(
Å då Micke har träning med skna tjejer på torsdagar måste jag ha krafter till att "ta hand om" Rasmus på kvällen.

Syrran hade med sig lunch å vi låg i soffan eller fotöljen hela eftermiddan :) hon bakis med träningsvärk, jag gravid förkyld :)

Kajsa hade tandläkar tid idag.
För ett tag sedan tog dom bort hennes tandställning. Hon fick en gomtandställning som vi trodde att hon skulle ha morgon å kväll i 2 v å sen endast nattetid i 2 v.....

Oj oj oj va skäll vi fick!! Tandläkaren blev så upprörd när han förstod att hon inte haft den på länge, tydligen skall hon ha den varje natt i 3 år!!! 3 år!!
Ehhhh hur kunde både Kajsa å ja ha fattat så fel?? Språksvårigheter kanske :/

Vi firade vår lilla utskällning med varsin glass :) tur man har en dotter med pengar på sig som kan lägga ut åt en glassugen mamma :)



Finaste Madde har fattat dedär med att jag har svårt att böja mig ner.... Nått Rasmus inte har fattat då han varje morgon frågar om jag kan sätta på honom skorna....
Ehhhh ungen är 6 år!! Han kan väl sätta på sig skorna själv??



Hur som helst, så sa Madde i morse att, mamma, jag har lagt upp din borste så du slipper att böja dig!! Den står annars i en "burk" på golvet. En "burk" som egentligen skall sitta på väggen, men då den rammlar ner hela tiden får den bo på golvet.
Men nu bor min borste bland parfymerna :)




Trött skolkille!
Så go å fin när han ligger still med mig i soffan å myser!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: