onsdag 15 augusti 2012

Uppför...




Ghhhaaaa denna uppförsbacke på väg hem!!
Här står jag i mitten av backen..

Jag går lååångsamt lååångsamt hem och magen gör så ont så ont :(






Vist, de vore en sak om det bara va så att de va tungt att gå upp, eller gå över huvudtaget, de hade jag kunnat leva me, men att magen gör så ont!!

Magen blir stenhård och krampar. Sen kommer värkarna och den hårda magen håller i sig hela dan!

De gör så ont!!
Jag ringde MVC i da, jag hoppas dom snart ringer upp, för jag orkar inte ha såhär ont i magen :(

Idag gick jag och la mig i vilorummet en timme på lunchen. Jag hade så ont att jag knappt kunde sitta. De va skönt att vila en stund, men svårt att komma upp igen :(

I morrn jobbar ja 10 timmar, känner mig lite orolig, jag hoppas ja orkar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sa de på BVC? Blir ju orolig för er, fina töser :)
//Jessica K

Anonym sa...

Menar ju MVC, dumma autocorrect!

Karin sa...

Hej Jessica!

Bm sa att de va dax att sluta jobba...
Hon sa att allt de onda i magen berodde på stress.
Läkaren kommer bara 1 gång i veckan, så nästa torsdag fick jag ny tid till doktorn.

De blir antagligen sjukskrivning då.
Känner mig som en svikare som inte kan jobba. Som en dålig kvinna som inte kan vara gravid utan ont :(

Nån tant på jobbet skrockade å sa, om du inte orkar nu, hur ska du orka sen, när du har 4 barn att lämna!!

MEEEE, 2 av barnen behövs knappast lämnas!! Man brukar inte följa me 15 å 13 åringar till skolan!!
Tjejerna kan dessutom ta me sig rasmus då dom går i samma skola, om de skulle behövas. Å ja har dagis på vägen till jobbet!! Från hemmet, lämna på dagis å ner till jobbet brukar ta 15 min!!
Å dessutom är ja ju inte GRAVID då !!!
Åååå dumma dumma kommentarer!!!

Kram kram karin


Tack för att du bryr dig!!

Anonym sa...

Men du ska inte bry dig om dumma tanter sim tur att de är stål-mormor!
Det var andra tider när seras barn var små.
Var nu hemma, komplikationer händer i graviditeter & du ska inte äventyra varken ditt el ditt barns mående pga skuldkänslor!
Nu går du hem & är hemma & njuter av din grav.!!!

Jag har ju följt dig/er så många år, känner mig ju lite kompis med dig nu ju :p
Var rädd om dig snuttan!

Karin sa...

Klart vi är kompisar! På ett alldeles speciellt vis :)
Jag uppskattar dina råd och kommentarer, även om vi inte alltid tycker lika :)

Jag är så glad och tacksam över att du fortfarande följer mig och orkar slänga in en kommentar då å då :)

Kram kram