fredag 31 augusti 2012

Handla när man är hungrig




Jaaa veeet!! De är helt värdelöst att handla när man är hungrig!!

Micke å ja gick runt som två ufon å viste knappt vad vi gjorde på ica, mer en att vi va hungriga, ja illamående inte sugen på nått, hade helst tagit en Mc Donalds milkshake... Å ingen hade ork att laga mat....

Nen vi tog oss i kragen handla åkte hem å tillsammans lagade fläskfile me klyftpotatis å tzatziki, me en lök/tomat/fetaost "sallad" till :)

Men som sagt, när ja handlar hungrig åker de ner en massa skit... Som oftast Micke äter upp :)

De e nog bara jag som tyckte de va lite mysigt med allt regn ida :)
Ja hann å bli ordentligt blöt innan ja kom till jobbet :/ kändes som om ja kissat på mig å jumpadojerna va så blöta att ja gick i strumplesten.

Men ja kände mig endå fredagslycklig!! :)
Å kom på mig själv stå i köket (pentryt) på jobbet å klappa på magen å säga hej tjejen.
Åååå de blir varmt i mig när ja känner lite lycka över barnet, de liksom kommer så smått!! De kanske kommer sluta bra :)








Micke längtar! Å sitter gärna i soffan å gosar mage!
Så skönt! Ja älskar när han gör de!! De gör mig så lycklig!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är svårt att vara lycklig & känna förväntan när magen & resten av kroppen bara gör ont!
Men jag vet att nånstans där innanför allt det onda bubblar en liten Karin av lycka & förundran.
Du måste sänka kraven på dig själv! & du, du vet att man får vara sjukskriven som gravid? ;)
Graviditeten är ingen sjukdom, men alla följdsjukdomar FÅR man faktiskt vara hemma för.
Ta en vecka & bara rå om DIG.
Foglossning suuuuger & du vill inte gå runt med kryckor till slut för att du inte varit rädd Im dig.
Snälla Karin, glöm inte bort dig själv!
Kram Jessica