söndag 12 augusti 2012

Jobb i morrn

I torsdags frågade två oberoende av varandra kvinnor om jag skulle föda nu, för dom tyckte jag såg sååå stor ut! När jag sa november höll dom på att dö, men lilla vän du är ju sååå stooor!!



Vet inte varför, men ja blir lite ledsen, ja vill ju inte vara såååå stoooor redan, ja har ju några månader kvar :/

I torsdags/fredags hade ja så ont i ischiasen att jag knappt kunde gå eller sitta, ligga på sidan funkade, men inte att komma upp från liggande :(
Ja kände att jag måste nog ha kryckor om jag ska klara mig på jobbet me dessa smärtor :(



Jag och Micke tog oss en liten tripp förbi min pappas grav. De va skönt att ligga där å fundera en stund. Det är så vackert och rofyllt.









I lördaga kändes de bättre med ischiasen. Om jag tar det väldigt lungt å inte röjer runt för mycke så klarar jag mig hyffsat, men så fort jag städar, går, fixar trädgårn eller liknande så är de kört.

Rasmus och Madicken följde me mormor och morfar till landet, så micke och jag fick några ensama dagar ihop. Mysigt..... Om de inte va för OS!
Jag gillar sport och OS.... men kanske inte heeeeela dan!!!

Tur jag fick Amelias nya vänta barn tidning i brevlådan.



De å jordgubbar med grädde gjorde att jag överlevde all sport.


I går åkte Micke med några vänner på kryssning. Men innan blev det glass och fotboll.



Å vi hyrde film och handla till mig, som blev helt solo :)



Jag kände mig liiite dum när jag med min mage gick och handla dessa till Micke.....



På kvällen lyxade jag med kräftor och tjejfilm :)
Myyyyyys!!
Men lite läskigt tycker jag de är att gå å lägga mig själv. Kändes lite ensamt... Sen kom ja på att jag ju kan sno Mickes täcke och kudde, då somna jag fort uppbullad med kuddar :)

Idag har jag haft jättemycke förvärkar, nån timme kom dom hela tiden. Magen krampar, blir hård, jag får svårt att andas/prata å vill helst stöna å fly från allt :(
Ischiasen kom oxå efter att jag städat....

I morrn är de jobb igen :(
De ska bli kul med själva arbetet å arbetskamraterna, men jag ser inte fram emot morgonstressen/jobbstressen eller att behöva gå 3km till skolan/jobbet.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: