onsdag 29 augusti 2012

Skicka vidare




Åååååå vilken tur jag har som har väninnor som varit gravida och ger sina gravidkläder till mig!!
Fick en påse av en nära vän med bla dessa svarta byxor!!
Ni vet ju att jag pipigt lite över att jag bara haft jeansen, men nu har jag även svarta byxor å garderoben känns helt plötsligt mycke roligare ;)
Ska bara köpa ett par tights till, dom jag har nu är av kortare modell å blir lite kallt nu på hösten :/

I morse var jag så trött ( hittar ingen bra ställning då foglossningen gör ont som f*n )
Hade sovit ca 4 timmar å va helt slut. Orkade inte ens sminka mig! Då är de illa när jag går till jobbet osminkad!

Men jag släpade mig ner. Vi hade möte på morgonen, ett jobbigt ett som fick mig att gråta! Så tur att ja inte sminkat mig.
Sen sprang vi upp till våran avdelning, ingen ville kännas vid telefon, så ja hoppa in i lilla båset och börja svara i telefon, sammtidigt som jag åt frukost. Hoppas jag inte smacka nån i örat....

Sen blev ja sen då de var svårt att avsluta. Jag hade MVC tid ida. Som tur va så slängde Maggan in mig i sin bil å skjussa ner mig så jag hann i tid :)

Då jag inte har nån bebislängtan fick jag psykolog hjälp.
Känns skönt!
Måtten på magen såg bra ut, blodtrycket lågt som vanligt, hjärtljuden va bra, 146 slag, hon låg me huvve ner å rumpan upp.

På vägen hem grät jag hela vägen. Jag har så ont att jag knappt kan gå å mötet i morse var en pärs!!




Jag köpte lite hallon som ja njöt av när ja kom hem. Å ny tidning, ni vet, jag är tidningsberoende!!



Nästa nummer som kommer i oktober blir julinspererat!!
Åååå va ja längtar till den tidningen ;)

Ikväll har jag avärkat terminens sista föräldramöte! Nu är de bara 3 utvecklingssamtal, kajsa till tandläkaren, madde ta prover å rasmus spruta kvar... Så kanske de är lite lungt på den fronten ett tag ;)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: