onsdag 22 april 2009

Åååå pinsamma jag!

De va ju väldigt många år sedan ja jobbade inne i stan...
De händer mycke konstigt (å ja, ja virrar till en massa) saker på dagarna nu när ja inte bara vistats på hemmaplan.


Ja kunde knappt knäppa byxorna i morse...
Tydligen sätter de sig på magen att ha så nära till affären = fika!
Inge bra! Detta måste tas i tu med! Ja blir livrädd och nästan gråtfärdig!

Här om dan stod det en man och kissade på perrongen, gulligt av honom att försöka pricka brunnen... han stod alltså mitt på perrongen och kissa... å ja, han va full å inge vidare mysig!

I går tog ja med mig kameran, gjorde väskan mycke tyngre, men ja tänkte ja skulle ta kort på magnoliaträdet som blommar så underbart! De står pa gatan på väg till min praktikplats och jag ville så gärna visa er hur vacker de är! Upp me kameran, fota, sket i alla som kolla, tog olika vinklar mot den underbart vackra blå himelen. Upptäckte när ja va klar att ja inte har nått kort i kameran.. de sitter kvar i dator, så de blev inga vackra bilder att visa er :(

I går gick ja i min egen värld när ja skulle hem, hoppa på fl tåg åt hel fel håll!
Tur att Micke ringde så ja hörde att dom sa Thorildsplan, annars hade ja väl hamnat i Hässelby!!

I morse satt det en tjej med exakt samma kappa som ja.... Å kul, de e så den skulle sett ut om ja va 4 storlekar minde. Härligt, en tjock å en smal... inge vidare kul, hon va sjukt snygg i sin lilla lilla kappa!

Å nu värst av allt, ja jag vet att ni kommer skratta åt mig, inte med mig, utan åt mig, men ja får väl bjuda på de! Håll i er.

Hade lite bråttom i morse, som vanligt.
Slet upp byxorna jag skulle ha ur den nyvikta tvättpåsen. Slängde dom på mig, sprang till dagis lämna en mycke glad Rasmus (härligt, äntligen, så skönt att få lämna en glad kille varje dag!! Lyx) Å så vidare till praktiken, bussen, tunnelbanan. När ja står i hissen ser jag i spegelbilden nått vid foten! Å nej tänker ja, ja har trampat med mig nått! Men inser snabbt att de är ett par strumpbyxor som hänger ut!! Ja har alltså förra gången när ja hade dessa byxor, tagit av mig dom och strumpbyxorna på en gång! Så strumpbyxorna har "legat" kvar i byxorna! Å nu slängde ja dom på mig utan att märka de, så "fötter" på strumpyxorna har tittat fram nere vid mina skor!!

Ja ja, ni kan sluta skratta nu....

För nu ska ja skryta lite! Gå in på http://www.escape360.com/
Ser ni bilderna som rör sig bakom Escape loggan.. dom har ja gjort :)
Ja har även lagt in "Europa flyger" "Paradores" "Aruba" och "Barcelona".
Jag har självklart inte skrivit texten, den är färdig. Ja redigerar bilderna och lägger upp dom på nätet. Jag har även gjort alla "puschar" på sidan bredvid reklamen. Dom som visar vad det finns andra sidor. Om ni tycker att "veckans fråga " är töntig så är det för att de är jag som kommer på frågorna... Jag har lagt upp en massa andra saker också, men ni skulle tröttna på mig om ja rabblade upp allt. Men nu vet ni vad jag gör på dagarna. Har absolut ingenting med det ja vill jobba med att göra, men men, jag har en praktikplats och jag är glad för det :)

I morrn är ja utlånad till "Allt om bröllop", jag ska scrappa lite åt dom, ja tror dom skall piffa upp sina pärmar :) Ska bli dööö kul!!

2 kommentarer:

Katja sa...

HAHAHAHAHAHAHA!! :D

Jessica sa...

Ha ha ha :D Guuuu va kul ;) Tack för att du bjöd på den, nu kan jag le varje gång jag sätter på mig strumpbyxorna. Du kan ju vara tacksam för att det inte var tvättpåsen som hängde i baken istället ;) Kram kram på dig, nu ska jag sova lite efter en helt sjukt stressig dag ;)