torsdag 30 april 2009

Nu kommer en massa bilder :)


I bland blir jag rädd över hur korkad jag är!!
Jag går i tunnelbanan å surar över att de är så mörkt!
Ja ser knappt nått och undrar varför dom inte tänder!
Tills ja kommer på att jag har solglasögonen på mig!!
Var har min hjärna tagit vägen?? Förtvinat!!??

I kväll har vi varit här. På Ingarös IP och kollat brasan.
Tjejerna börjar bli stora nu, vi fick släpa med dom!
Åååå måste vi följa med!! Men de måste dom, å ja trodde att dom hade de ganska ok endå :)


Det är här Micke spelar sina fotbollsmatcher, när han har hemma matcher.

Vi frös när vi kom, men brasan värmde skönt!



Va dagens sista strålar kan vara vackra! Mjuka, romantiska, underbara!
Rasmus har fått nog av brasan och vill spela fotboll :)
Så han lämnar oss för att ta sig ner till plan igen.


Madde jag Rasmus och Kasjsa
Det fanns lite olika "lekar", bla denna, där man skulle skjuta en boll å träffa hål i en "skiva". Det fanns tre olika hål som gav olika poäng. Rasmus stod snällt i kö och kolla på när dom stora killarna sköt. Ingen fick in bollen. Sen gav han sin tia, tog den stora bollen, trotts att killarna gav honom en liten och sköt. Jag hade förklarat innan att man fick skjuta 3 gånger. Dom två första missa han, fast de va nära, den sista satte han!! Oj vilket ljubel de blev! :)




Eftersom han satte en boll fick han en godis och ni ser hur nöjd han är :)
Kajsa ville också ha godis, men missa sina bollar, den sista va riktigt nära!
Glada killar på väg hem.
På vägen hem såg vi denna underbara solnedgång, ja va bara tvungen att stanna och fota!

I dag när jag kom hem visade Madicken stolt dagens pyssel, hon är inne i nån pyssel fas och pysslar allt hon kommer över! I dag hade hon gjort en... tomte... lite tidigt, elle lite sent...



Här är dom underbara magnoliaträden ja tjatat om,
korten är dock inte lika bra, sorry!


Å så kungsträdgårdens ljuvliga körsbärsträd!
Tack snälla Katrin att du sa till, så ja han in i tid, innan dom blommat ut!
Jag kan lova att ja inte va den enda som fota!!


Kolla in killen som står och fotar tjejerna framför fontänen :)

Underbart ljuvliga!!

Min frukost på båten i går :)
Åååå tänk att få äta kräftor till frukost, de va gott!!



Å detta åt ja också till frukost :)
Härlig frukost :)

Å ja, jag vågade fråga Gabriel om ett kort! Han kände igen oss och hälsade så snällt i korridoren och frågade hur vi mådde och hade det, så efter allsången tog jag och samlade ihop allt mod jag hade och frågade om jag kunde få ett kort! Självklart svarade han snabbt och glatt! Usch så pinsamt, men kul :)
(han är bara liiiite brunare en mig)

Min middag, sjuuukt god, och dyr :)
Kolla in lilla huset vi såg, alldeles ensamt på en ö!


Å så lite kort på sötnosarna Wilma och Rasmus från förra helgen!
Vist är dom söta!!
Åka Wilma nu, sa Rasmus när han såg korten :)



Å så kort från när Värmdö IF tjejer 98 vann sin match förra helgen :)
På söndag är det dax igen för match, men nu har dom vunnit 2 matcher i rad, de känns som om de är "dax" att förlora nu...
Men glada va dom efter matchen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som om ni haft en härlig Valborg! Det är ok att vara vimsig när man är 3 barnsförälder och jobbar samtidigt :)

Kram

Jessica sa...

Du e rar vännen, var de mörkt? :))
Fina bilder du har tagit!