måndag 6 april 2009

Underbara doft


Vet ni nått ja älskar..
Jag älskar att känna doften av Micke,att få pussa på honom precis där ja pussar på kortet, just där kan ja dra in all doft av honom, han luktar ljuvligt, doften gör mig trygg och lycklig! Jag älskar hans doft, låter de äckligt, ja hoppas inte de.
Ja hoppas ni förstår vad jag menar.



Här är nått ja inte gillar!!!
Ser ni "till salu" skylten?
Tyvärr står den utanför mina föräldrars hus!
Ja tycker inte om att dom skall sälja, vist, dom flyttar till
husen bakom deras, nästan, men endå!
Ja gillar att se dom när dom kommer hem, är ute med hunden,eller hur mina barn smiter dit. Ja gillar inte att dom flyttar, ja förstår inte, hur ska dom få plats i den lilla tvåan dom köpt!!
Här är dock nått ja gillar... min Madicken!
Å ja, hon har köpt sina solglasögon själv, för egna pengar i Thailand!
Det är helt enkelt bara att gilla läget! :)
I morrn är det bara en vecka kvar tills ja börjar praktiken!!
Usch, ja är så nervös!! Hur orkar ni alla andra jobba 5 dagar i veckan??
Hur hinner ni städa och få ihop familjelivet??
De va nästan 4 år sedan ja jobba! Va nä, usch, kan de va så länge sedan??
Ja har inte jobbat sen ja va gravid med Rasmus. Under mammaledigheten sa ja upp mig från Försäkringskassan (trivdes bra på kassan, men all omorganisation och flytter av kontoren gjorde att ja sa upp mig) och sedan dess har ja plugget, ca 2 år....
Nä, ja kommer nog dööö, kommer krypa hem på knäna, somna på bussen både dit å hem, barnen kommer få laga mat själv då ja dött i soffan, nån träning kommer de inte att bli tal om, då ja sover hela kvällen å sen kryper upp för trappen, vi kommer alla få gå runt i smutsiga klöäder då ja inte kommer orka tvätta, å städa, de kan ni helt glömma!!
Å blogga då... nja, vi lär väl höra av mig om 10 v, då ja praktiserat färdigt...
Nämen å så possetiv ja e ;)


Ja avslutar med en liten liten film på Rasmus,
denna underbara unge får mig att skratta varje dag!!
Såhär är det att ha en liten kille hemma. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer att vara lite jobbigt i början men du kommer in i det sen. Micke kommer ju att hjälpa till med allt bestyr hemma också. Det där fixar ni!