tisdag 28 april 2009

Kryssning i kväll!

Ser ni allt på högersida?? Ni vet, min profil, arkiv och sånt. Jag ser de inte och har inte gjort på flera dagar! Va försvann de?? Å varför?? Konstigt, saker försvinner hos mig! Kärlek, busskort, bloggsidor... fast kärleken är ju tillbaka :) Och jag fick köpa nytt busskort i går! De sved! Å 14 stycken biljetter till konserten! Kul!
Karin, jag har köpt två till dig, ska ja skicka dom?
Eller ska vi träffas?

Varför går helger så fort??
I lördags hade Kajsa match och efter de hade jag fixat bowling! Sjukt kul!
Tjejerna van sin match, dom gjorde mål efter ca 2 min och höll sin nolla, så det blev 1-0. Efter de va vi 19 glada som åt på Mc Donalds och bowlade! En av tjejerna i Kajsas lag gjorde 5 strike! Hon va så duktig! jag köpte medalj till henne, de tyckte ja hon förtjänade! Ja ska visa bilder så fort jag hinner fixa dom.
Ja ska ju lägga upp bilder från skansen också... har lite ont om tid bara :)


På kvällen åkte vi hem till Micke och Therese, där va även Tomas och Mika med sin lilla Mira 7 v! Så söt! Rasmus fråga Mika snällt - Kan ja låna, sitta i soffan å hålla?? Men Mira bara sov och sov, så Rasmus fick inte hålla :( Men ja snodde åt mig henne en stund :)
Micke och Therese har en dotter Wilma, ca 5 mån äldre en Rasmus, dom lekte så bra ihop å va kompisar hela tiden! Så söta, ja ska visa bilder på de me :)

På söndan städade vi halva dan, Micke hade match, ja hade sprängande huvudvärk! Varför går inte huvudvärken över?? Har haft det i 3 veckor nu!

I kväll ska ja på kryssning! Sköna Helena, Jessica å ja! Ska bli så sjukt kul!
Vill bara att denna dag ska springa i väg... men den verkar gå låååångsamt! :(
Vi skall åka på "all sångskryssning", ni vet, den ja vann för ett tag sen. Vi ska sjunga hela natten, sova läänge på morgonen och äta buffé, värsta lyxen för en trött mamma :) Ja har en sjukt tung väska med mig till praktiken i dag! Va är de ja har packat??? En blus ett par trosor... kan ju inte väga så mycke..
nä, de måste vara kameran, handuken, tidningen å sminket som väger...
Innan kryssningen skall ja träffa syrran i stan, vi skall till kungsan å kolla på dom blommande körsbärsträden! Hoppas solen kommer fram så ja kan få lite fina bilder!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo det där som du hade på sidan finns, bara läääääääääääängre ner ;)

Anonym sa...

Galet! jag ser inte heller högersidan-kolumnen... Men som Anonym ovan skriver... Lååååångt där nere har den hamnat?! ;)
Hoppas kryssningen har varit bra! :)

Jag tycker absolut att vi ses istället! :) Ska bara deala till mig en "ledig kväll" ;) Så kan vi ju höras sen! :)

Nu ska jag jobba lite :)
Hoppas du sover gott på en färja nånstans ute på havet! :D
Kram från Karin.