måndag 13 april 2009

Hemma igen!

Hej hej

Nu är vi hemma igen!
Vi har haft de underbart!
MASSA godis, kakor å annat gott.
Härligt väder!
Ett å annat djur å massa kort på blommor!
I da har Micke spelat sin första fotbollsmatch för säsongen.
Jag och Rasmus kollade, eller Rasmus spelade på sidan av och jag försökte hänge med både i Mickes spel och mitt å Rasmus.
Som tur va så kom Mickes lillebror å löste av mig ett tag.
Rasmus och jag har planterat lite blommor och sått lite frön i da.
I morrn är det föräldrarmöte för Kajsas fotbollslag, Micke tar from ons över tränarrollen för Kajsas lag! De ska bli spännande, Kajsa har sin första match för säsongen på sönda.
De kommer bli MYCKE fotboll i våran familj nu, men de känns ok :)
Nu är ja så sjukt trött å nervös att ja slänger mig i säng, hoppas ja kan sova i natt!!
Antagligen lär ja bara ligga å grubbla på hur ja kommer klara praktiken i morrn...
Håll tummarna för mig i morrn! Ja behöver de!
Ja ska visa bilder från våran underbara helg så fort ja orkar :)

KRAAAAM på er alla så länge! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

HEEEJ!! :)
Välkommen hem! Missed ya! ;)
Skönt att höra att ni har haft det bra! Å plantera blommor är mys! :)
Önskar dig mitt största lycka till idag på praktikplatsen! Många nya intryck och huvet kommer nog å snurra när du kommer hem! ;) Men ge det lite tid. Om ett par dagar bara, så är du inne i det sen ska du se!
Stor kram å lycka till vännen!
KRAAAAAM!

Hemmabloggaren sa...

Innerligt lycka till på praktikplatsen, tror du klarar det galant.

Anonym sa...

Vad härligt! Välkommen hem! Har saknat dina inlägg. Önskar också dig lycka till med praktiken, det kommer gå bra!

Kram!