lördag 4 april 2009

Underbara sol :)

Nån mer en mig som tycker det är härligt att solen har kommit :)
Uuuunderbart! Å blommorna börjar komma fram, men dom äter väl rådjuren snart upp:(

Å ja, ja vet, ja borde slinga håret igen, men ja har inte råd :(
Ser inge vidare ut, ja skulle behöva klippa mig också, men men, en annan månad.

De senaste dagarna har jag pysslat med detta :) Scrappa :)
Super skoj, ja har snott hela köksbordet, fast jag har en egen hörna.
6 st LO har ja gjort.
Hade tänkt sitta hela dan i da också, men Micke å ja tog en sväng till Ikea.
Å nej, ja behöver inte släpa in honom i nackskinnet, han är så duktig och går frivilligt på Ikea :)
Vi kollade bokhyllor, köpte inget, kolla bara :)

Här kommer alla LO ja gjort de senaste dagarna.

Ha de så bra i solen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coola! Du är duktig. :)

Ps. Det är inget fel på ditt hår

Anonym sa...

Hejja!! :) Vad kul att du scrappat! Å Ojjj va mkt fint! :)
Jag har också intagit köksbordet! ;) Det är inte helt poppis, men okj så länge det inte varar för länge! ;)
KRAM!
/K