onsdag 8 april 2009

Sista skoldan :(

I dag va de sista skoldan för denna terminen.
Usch, kändes inte alls bra, ja kommer sakna mina klasskompisar så mycke!
Vi va på studiebesök på Papyrus i da.
Vilket ställe! Där skulle ja vilja jobba!
Härliga lokaler, gym, solarium, pingisbord, ljus matsal, trevlig personal.
Vi fick en liten föreläsning, lite mer pappersprover (vi har under dessa två veckor fått en massa spännande papper, sammet, glittriga alla färger ni kan tänka er! )

Sen vi fick vi macka, godis, frukt och kaffe.
(godiset va bäst! De slank nog ner minst 8 bitar!)
Efter fikat hade vi grupparbete, rundvanring bland alla papper och sen va de slut :( Vi ska träffas å gå ut den 24 april, ja hoppas många kan komma då!
Sorligt, sorligt, utan sin klass fram till den 10 augusti! :(



När vi vaSibylla sist, fick Rasmus tatueringar, söta fjärilar och sånt i gulliga färger.
Rasmus bryr sig inte ett dugg om att de är "tjejigt", så i da har han fått en, han valde själv, ett stjärnfall :) Han va så stolt när de va klart.

Här borstar an tänderna... med Madickens tandborste... han passar på när tjejerna är borta ;)



Å ja, ja åkte dit i da.... Dom har äntligen slutat med semlor på mitt favorit café å tagit fram sitt vanliga sortiment igen. Bla denna underbara chokladdröm... men de är ju hallon i, så då måste den ju va nyttig ;) Inte nog me de, Micke ville inte ha nått när ja va å handla på cafét, men nu tjatar han om att han är sugen på nått, så ja ställde mig och gjorde muffins åt honom... å ja lär väl också äta nån... men med tanke på hur misslyckat allt jag bakat har blivit på sista tiden så har ja inga störra förhoppningar om att mina muffins med äpplen i (nyttigt nyttigt :) kommer bli nå vidare goda... vi får väl se...

1 kommentar:

Unknown sa...

Okej, det blir kanske lite rörigt med för många foton .. hm. Söta barn har du i alla fall =) Det är förstås alltid kul att ge bort något som man själv skulle vilja ha också, så det är väl bara att köra på antar jag. Jag fotar och lägger upp på bloggen nån gång ;) kanske inte förrän hon fått den i handen om det är så att hon brukar läsa den förstås.. Mina är också skilda, men ändå så bra kommunikation- just därför så irriterande. Det är väl sådant som håller dem ihop :P
Kram Sofia