onsdag 15 april 2009

Lite lunchbloggning

Hej hej, här sitter ja och är duktig tjej :)

Ja lyckades dock komma för sent till praktiken i da igen!!! De e inte sant, så pinsamt!
Ni kommer inte tro min anledning till varför ja va för sen.... jo, mitt på motorvägen kör bussen in till sidan och släpper av en passagerare!!! men hallå! De har inte ja tid me, ja har bråtom, inte stanna bussen mitt på motorvägen för att släppa av nån! Å va F*N ska han göra mitt på motorvägen?? han kanske hade blivit bussjuk, eller kände för att ta sig en lien promenix till jobbet...

Men nu är ja här, ja har lunch nu :)
Har ja sagt att ja sitter mitt i tidningen "allt om bröllops" redaktion...
Jopp de gör ja :) Å ni kan ju gissa vilka tidningar ja sitter å bläddrar i på lunchen :)
ååå drömmer mig bort, underbara vita klänningar, rosenblad, lyckliga leenden, kärlek och ljuv musik å godis, ja godis, tjejen bredvid mig sitter nämligen å äter godis just nu... Men me tanke på att ja åt godis så de räckte för resten av året under påsken, så får ja sitta här och titta på när hon äter :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sen igen? Illa! :)

Ät allt godis du orkar!

Kram

Jessica sa...

Känns som du sitter på rätt plats ;) Kram kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Mitt inlägg försvann just... :(
"blogger inte tillgänglig just nu..." så stod det! ?!
JA ja...
Är lite frånvarande just nu för att jag har tok mkt att göra, men kikar förstås in varje dag å läsr om hur du har det!
Ville bara säga hej iaf!
Ha det gott å kul å höra att du trivs på praktiken!
Stor Kram!
/K