torsdag 2 april 2009

Scrap LO

Nu har jag och Malin Photoshopat färdigt :)
Hon börjar bli en fena på Photoshop, med lite träning kommer resten av hennes uppgifter gå galant :)
I går efter middan intog jag matbordet (ja, ja vet, ja har en egen scraphörna, men hur kul e de att sitta där ensam, när man kan sitta mitt i bland familjen och om å om igen förklara för Rasmus varför han inte får använda mitt svindyra scrapbookklister eller klippa i mina papper :)
En och en halv LO han jag, här är den som blev klar.




köksfönstret har mina påskliljor redan slagit ut... men de e ju inte påsk förens nästa vecka!! Då har dom säkert redan hunnit vissna! Men fina är dom :)



Ja jag vet, ja borde hålla mig borta från köket!! Fast ja är sjukt duktig på att laga mat och baka, så vill de sig inte just nu :) Denna geggiga sockerkaka bjöd ja Malin på i da, även om ja stack i den flera gånger så gömde sig smet runt äpplena, de är äpplen de där bruna, me kanel på.
Men Malin klaga inte! Vi fick i oss nästan hela sockerkakan, trotts att den va lite geggig på vissa ställen :)

Lucas (Malins bebis) har varit en pärla i da me. De första han gjorde va att spy ner mig... Men inte gör väl de nått när de är en så söt å go unge :)
Men ja luktar inge vidare just nu ;)
Ja har varit en duktig barnvakt, både gett honom mat och gått på promenad med honom i vagnen så han kunde somna :)

Kajsa ligger kvar i soffan, hon har pratat med Isak (hennes klasskompis) i telen hela dan!! Tyr att de är han som ringer hit... annars hade ja dragit halva teleräkningen på hennes månadspeng :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

fiiin lo!!! :)
Lyllo dig som fått snusa på en liten going! ;)
Kram K

Anonym sa...

vad fin den blev! (inte sockerkackan, trodde först det var en pirog) ;)

Den smakade säkert gott!

Kram Kram