lördag 2 maj 2009

Leende sköna Helena!

Sköna Helena och jag har fått nog! Vi surar över våra kroppar och att vi äter så dåligt! Detta skulle ju bli vårat år, året då vi gick ner de kilon vi surar över. I går fick vi nog och gav oss ut i spåret! I dag tog vi oss en tur igen, å vi har även en inplanerad i morgon! Om några veckor är de dax för oss att springa vårruset. De ska bli så kul att få sällskap i på ruset, jag har ju alltid sprungit själv, å ni som känner mig vet att ja är inge vidare bra på att vara själv! Tack underbara Helena för att du med ett leende möter mig vid spåret!

3 kommentarer:

Kajsan sa...

Härligt med sällskap i spåret! ;)

Och massor med fina bilder i inlägget nedan! :D

Jo.. ibland är huvudet med, men i heeelt andra tankar! Å då kan det lätt bli lite mörkt! ;) *ler*

Må gott och en bamse kram från mig!

babe sa...

Tack själv sötis! Jag är så glad att du är min vän <3 <3
KRAAAAM H

Anonym sa...

Haha, älskar din nya bild på startsidan :) Queen of fucking everything!

Puss på dig snyggo